تحول دیجیتال و مدیریت استارت آپها
فناوری ها سازمان های بازاریابی را متحول می کنند. و بهرهبرداری از پتانسیل کامل این تحول یکی از چالشهای کلیدی برای استارتآپها و شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) است که نیازمند رویکرد مدیریت کلنگر نسبت به مدیریت دانش (KM) در زمینه دیجیتال است.
* چگونه استارتاپ ها و شرکت های کوچک و متوسط با قابلیت های ناکافی و منابع محدود، تحول دیجیتال در بازاریابی را هدایت می کنند؟
مدیریت دانش مشتری (CKM) که رویکردهای مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را ادغام میکند، میتواند نقش مهمی در این هدف ایفا کند.
بررسی نقش در حال تحول علوم داده در رابطه با بازاریابی برای مدیریت مؤثر دانش مشتری در استارتآپها و SMEها اهمیت چشم گیری دارد.
ابزارهای فنآوری به استارتآپها و شرکتهای کوچک و متوسط با منابع و قابلیتهای محدود کمک میکند تا از علوم داده در رابطه با بازاریابی استفاده کنند و دانش ارزشمند مشتری را برای بهبود اثربخشی CRM استخراج کنند. همچنین برخی از عوامل سازمانی مرتبط که میتواند به چنین سازمانهایی کمک کند تا فرآیندهای تجاری CRM را با زیرساخت فناوری اطلاعات هماهنگ کنند، روشن میکند.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.