با افتخار در خدمت صنایع ایرانی هستیم

باشگاه شرایطی را فراهم نموده که شما در تمامی حوزه ها بتوانید مشکلات خود را حل کنید.

باشگاه حل مسئله صنایع و توسعه آموزش وارسته

فقدان مهارت های حل مسئله در محل کار می تواند برای کسب و کار مضر باشد.

اهمیت حل مسئله در نقش های رهبری

به عنوان یک صاحب کسب و کار، مدیر یا رهبر در هر زمینه ای، برای  رشد خود و بهبود کسب و کار با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. توانایی شما برای حل موثر مشکلات ناشی از تجربه مواجهه با توانایی غلبه بر موانع است. هر بار که مشکلی را حل می‌کنید، در این فرآیند کمی بهتر می‌شوید و به عنوان یک رهبر، هرگز در حل مشکل خوب نخواهید بود، مگر اینکه به تلاش خود ادامه دهید، حتی زمانی که شکست می‌خورید. باشگاه حل مسئله صنایع و توسعه آموزش وارسته به خوبی این معضل را درک کرده است.

مثبت اندیش باشیم یا نه؟

رهبران تیم کارآمد، مشکلات را پیش بینی می کنند، زیرا می دانند که مشکلات اجتناب ناپذیر هستند. اگر انتظار دارید که راه پیش رو همیشه هموار باشد، نمی توانید به طور موثر مشکلاتی را که بر سر راهتان قرار می گیرد حل کنید. اگرچه حفظ نگرش مثبت همیشه مهم است، اما برنامه ریزی برای بدترین اتفاق، شما را در موقعیتی قرار می دهد که بتوانید مشکلاتی را که با آن مواجه می شوید حل کنید. باشگاه حل مسئله صنایع و توسعه آموزش وارسته در این حوزه فعالیتهای بی نظیری برای سازمان شما انجام میدهد.

به استقبال مشکل برویم یا نه ؟

راه‌های زیادی وجود دارد که مردم برای واکنش به مشکلات انتخاب می‌کنند، اما رایج‌ترین آنها عبارتند از: از پذیرش مشکل خود داری کنید یا  مشکل بپذیرید و با همان مشکل ادامه دهید. رهبران موثر کسانی هستند که مشکل را می پذیرند و سعی می کنند اوضاع را بهتر کنند. رهبران اگر سرشان پشت خاکریز باشد نمی توانند تیم خود را از طریق دشمن هدایت کنند. برای اینکه یک رهبر کارآمد باشید باید واقعیت یک موقعیت را تطبیق دهید و مطابق با آن واکنش نشان دهید.

باشگاه حل مسئله صنایع و توسعه آموزش وارسته
تمامی چالشها راهکار دارند

باشگاه چه کاری برای شما انجام میدهد

اگر شما فردی هستید که معمولاً از مشکلات اجتناب می کند، وقت آن است که بایستید، بچرخید و به سمت دیگر بروید. تنها زمانی در حل مسئله بهتر می شوید که در برخورد با مشکلات تجربه کسب کنید. موقعیت هایی را پیدا کنید که نیاز به اصلاح دارند و یاد بگیرید که راه حل های قابل اجرا ایجاد کنید. مشکل خود را به افراد باتجربه‌تر ببرید و از تصمیم‌های آنها یاد بگیرید که در هنگام برخورد با موقعیت‌های دشوار چگونه فکر می‌کنند.

بازدید و مشاوره رایگان

با تکمیل و ارسال فرم ذیل جهت رزور بازدید از محل کسب و کار خود مارا مطلع میفرمایید و باشگاه در اولین فرصت با شما تماس گرفته و از محل شما بازدید و در طی جلسه ای با مدیران ارشد مجموعه، نتایج بازدید را ارایه مینماید. این بازدید در تهران بصورت حضوری و برای شهرهای دیگر بصورت آنلاین  و کاملا رایگان خواهد بود. 

 

عارضه یابی و تعریف پروژه بهبود

برخی از رهبران تنها به این دلیل که نمی دانند چگونه مشکلات را شناسایی و حل کنند در مدیریت و رهبری مجموعه کسب و کار خود با سردرگمی روبرو میشوند از اینرو باشگاه در کنار شماست تا ضمن شناسایی مشکلات راهکارهای رفع و بهبود شرایط را به شما ارایه نماید. کافیست از طریق فرم ذیل اطلاعات خود را برای باشگاه ارسال فرماییدو موضوع را مطرح نمایید.

مشاوره مدیریت