هیچ سازمانی بدون چالش نیست

ما برای تمامی چالشهای شما راهکار داریم

چالش، مسئله و راهکار

هیچ سازمان ، شرکت یا بیزینسی بدون چالش نیست
باشگاه حل مسئله صنایع و توسعه آموزش وارسته برای تمامی چالشهای سازمان راهکار دارد.

ایجاد یک کسب و کار از هر نوعی که باشد و سپس راهبری و مدیریت آن یک فرآیند دلهره آور است، کاری که می تواند مملو از چالش ها و مشکلات سازمانی و فردی باشد. عدم مدیریت و رهبری صحیح یکی از رایج ترین مشکلات در یک سازمان است که در پی آن وحدت جهت در سازمان وجود نخواهد داشت و مدیران در چنین سازمانی نخواهند توانست پیام منسجمی را در مورد استراتژی سازمان به کارکنان منتقل نمایند.

شناسایی مشکل سازمان

شناسایی مسائل سازمان

بزرگترین چالش سازمانها

هدفگذاری

بازتعریف اهداف

تحلیل ریشه ایی چالشها

حل چالش و حل مسئله

ارائه راهکار حل مسئله

تحلیل و اجرای راهکارهای ممکن

وقتی که به کمک نیاز دارید اما مطمئن نیستید که به کجا مراجعه کنید از طرفی دیگر نمی خواهید برای خدمات نادرست پول خرج کنید که علاوه بر هزینه مالی ، هزینه زمانی و بی انگیزگی را ببار خواهد آورد، باشگاه حل مسئله صنایع و توسعه آموزش وارسته در کنار بیزینس و سازمان شما خواهد بود. ما علاوه بر تحلیل و شناسایی سازمان و کسب و کار شما در تعریف و اجرای پروژه های بهبود و توسعه، امکان آموزش کامل در تمامی حوزه های مورد نیاز بیزینسی را فراهم آورده ایم. شما با دریافت مشاوره های تخصصی و عملی از یک سو و آموزش های مرتبط با اصول مدیریت، عملیات، و رشد سازمان یا کسب و کار را دریافت خواهید کرد.

کسانی که توانایی حل مسئله و مشکل دارند، کسب و کار را به طور موثرتری به جلو می برند.
طبق استدلال باشگاه حل مسئله و توسعه آموزش وارسته، حل مسئله در محل کار به توانایی فرد در مدیریت موقعیت های دشوار یا غیرمنتظره و یافتن راه حل برای چالش های پیچیده تجاری اشاره دارد. کارکنانی که توانایی حل مسئله خاص و پیچیده را دارند، مشکل را به دقت تجزیه و تحلیل می کنند، طیفی از راه حل های بالقوه را شناسایی می کنند و به درستی موثرترین راه حل های موجود را برای اصلاح و بهبود وضعیت شناسایی می کنند. این استدلال تضمین می‌کند که کارکنان در کارهای پیچیده که برای یافتن راه‌حل‌های مؤثر برای مسائل کلیدی کسب‌وکار به آنها تکیه می‌شود، برای رویارویی با مشکلات مدرن و پیچیده امروزی که کسب‌وکارها با آن مواجه هستند، حداکثر مجهز هستند.

مشاوره و آموزش بدون اجرا هیچ تضمینی ندارد

شما اگر بهترین مشاوران را در اختیار داشته باشید اما اقدامی در جهت بهبود کسب وکار نکنید هیچ تضمینی برای موفقیتتان وجود نخواهد داشت.

اقدام باشگاه

ما در باشگاه حل مسئله صنایع و توسعه آموزش وارسته هر آنچه که یک کسب و کار و یک سازمان و شرکت فرقی نداره بزرگ باشد یا کوچک نیاز دارد تا مدیریت و راهبری شود را به شما ارایه میدهیم.

آنچه باشگاه انجام میدهد

باشگاه در تمامی بخشهای بیزنسی فعالیت دارد

برخی از مهمترین فعالیتها

تدوین طرح توجیهی

تهیه بیزنس پلن

طرح کسب و کار یکی از ابزارهای بسیار مهم و استراتژیک برای کارآفرینان است. یک طرح کسب و کار مناسب نه تنها به کارآفرینان کمک می کند تا بر مراحل خاصی که برای موفقیت ایده های تجاری لازم است تمرکز نمایند، بلکه به آنها در دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت نیز کمک می کند.

مدیریت استراتژی

تدوین استراتژی

استراتژی به کسب و کارمجموعه ای از ارزشها و هویت را می دهد و هدف را معین می کند. استراتژی کمک می کند تا بفهمیم موفقیت در واقع چگونه به نظر می رسد. یک نقشه راه برای کسب و کار ارائه می دهد، مقصد را نشان می دهد و نقاط توقف مفید را در طول مسیر شناسایی می کند.

مدیریت عملیات

مدیریت عملیات

پیشبرد بهترین طرحهای تجاری و استراتژیها در سایه مدیریت عالی عملیات امکان پذیر خواهد بود. خیلی از بیزینسها با داشتن طرحهای ناب و برتر بعلت عدم توانایی در مدیریت عملیات و پیاده سازی و اجرای دقیق آنها با شکست مواجه شده اند. باشگاه در این راستا خدمت رسانی میکند.

چرا شما باشگاه را انتخاب میکنید...

مزیت اول

حضور خبرگان بیزنسی در باشگاه

مزیت دوم

تجربه باشگاه در تمامی حوزه های صنعتی و خدماتی

مزیت سوم

رایگان بودن جلسه اول عارضه یابی و تحلیل بیزنس

مزیت چهارم

ارتباط پیوسته و موثر در طول همکاری با ارایه خدمات جانبی

کسب و کارهای برتر ایرانی و خارجی

شناخت و تحلیل بیزینس های برتر همواره راهگشا خواهد بود.

همین حالا برای دریافت جلسه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ما یک جلسه بازدید رایگان از محیط کسب و کار شما را با ارایه طرحهای بهبود برایتان تدارک دیدیم.