حلکنندههای مؤثر مسئله بهطور سیستماتیک، خلاقانه و منطقی به مسائل برخورد میکنند.
مدلهای دیجیتال روشهای سنتی را مختل کردهاند و رویکردهای جدیدی را برای تعامل با مشتری و درآمد طلب میکنند.
برای بهبود و هدایت کسبوکار، مدیران باید آموزش مهارتهای تفکر انتقادی دریافت و سوگیریهای شناختی را درک کنند
با برآورد، کنترل و شناسایی فرصت های صرفه جویی در هزینه در طول چرخه عمر پروژه، هزینه های را مدیریت می کند.
تحقیقات بازار در مورد بازار هدف، رقابت و متغیرهای مؤثر بر تجارت متمرکز شده به شناسایی فرصتها رشد میپردازد.
هر آنچه که لازم و ملزوم راه اندازی یک کسب و کار مورد علاقه مشتریان است طراحی و توسعه داده میشود.